.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنراني مدير‌كل اطلاعات مازندران در همايش مشعل داران هدايت

مدير كل اطلاعات استان مازندران گفت: اثر گذاري نقش روحانيت در اسلام ناب امري بي‌بديل است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،علي حكيم امروز در همايش بزرگ مشعل داران هدايت در ساري افزود: نقش روحانيت در سه دهه اخير و در پايان قرن بيستم با رهبري و هدايت امام (ره) با همراهي علما و بزرگان دين به جهانيان اثبات شد.
وي با اشاره به اينكه اثر گذاري نقش روحانيت در اسلام ناب امري بي بديل است اظهار داشت: اين قشر تاثير گذار جامعه همواره به عنوان پرچم داران اسلام ناب محمدي حضور پررنگي در دفاع از اسلام داشتند.
مدير كل اطلاعات استان مازندران با اشاره به فعاليت‌هاي كشورهاي غربي از جمله آمريكا بر عليه جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: يكي از مهمترين و ساده ترين راه تحقق اين امر جدايي مردم از روحانيت و روحانيت از مردم است.
حكيم با اشاره به اينكه فرهنگ سازي و فرهنگ عمومي بر عهده صاحبان فرهنگ و كارگزاران نظام است گفت: حوزه‌هاي علميه، روحانيون، دانشگاها و مراكز علمي نقش مهمي در اين بخش ايفا مي‌كنند.
وي با اعلام اين مهم كه بيش از 500 نفر از علما و روحانيون مازندران جزء كارگزاران نظام در استان هستند افزود: روحانيون بايد براي تامين نيازها و مطالبات مردمي توانايي و تاثيرگذاري خودشان را افزايش دهند.
مدير كل اطلاعات استان مازندران با يادآوري اين مطلب روزانه بيش از 70 رسانه تبليغاتي و رسمي غرب بر عليه كشورمان فعاليت مي كنند تصريح كرد: علما و روحانيون به دليل اينكه واسط ميان مردم وحكومت هستند وظيفه سنگيني براي مقابله با اين توطئه ها دارند.
حكيم همچنين با فعاليت برخي گروهاي انحرافي در كشور و استان اشاره كرد و گفت: قشر روحانيت براي مقابله با اين گروههاي انحرافي مسئوليت سنيگيني را عهده دار است.
همچنين رئيس دادگاه ويژه روحانيت استان‌هاي مازندران و گلستان نيز در اين مراسم با اشاره به فعاليت حوزه علميه در استان افزود: در حال حاضر دو حوزه نيمه فعال، پنج حوزه غير فعال و 11حوزه نيز مربوط به خواهران است.
محمد مجتهد‌زاده به هزار و 571 طلبه برادر و 822 طلبه خواهر در مازندران اشاره كرد و يادآور شد: در حال حاضر 591 روحاني در استان مشغول به كار هستند.
وي در پايان با تاكيد بر بر پايي نماز جماعت در دستگاه‌هاي اجرايي استان افزود: اقامه نماز در نهادهاي دولتي بايد جدي گرفته شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.